Utbildning i Bollnäs 4 dec.

Det här är utbildningen som tar ett helhetsgrepp kring digitala kanaler och sociala medier.
Du får en översikt över den nya mediekartan. Vi går igenom olika digitala och sociala kanaler så att du får en förståelse för vad de är och hur de kan användas. Utbildningen ger dig också insikter om den strategiska marknadsföringens grunder. Det är insikter som får din marknadsföring att gå i takt, oavsett om du jobbar i traditionella eller i nya medier. Du får också tips om hur du ska utforma innehållet för att lyckas nå fram, både i traditionella och i nya kanaler. Ta tillfället att få en inblick i möjligheter och spelregler på internet!

Ur innehållet
• Vilka digitala och sociala medier är viktigast?
• Hur kommer man högt på Googles söklista?
• Hur kan man paketera sortimentet och tjäna mer pengar?
• Många praktiska exempel

Praktisk information:
Tid och datum: 4 december kl.10.00 – 15.00 Pris: 2 900 + moms, 25 % rabatt för medlemmar
Lunch och kaffe ingår Plats: Kulturkvarteret i Bollnäs, Lokal Ida Kristina
Anmälan till aktiviteter@mhk.cci.se senast 26 november Välkommen!

Föreläsare:
Mikael Eriksson, Affärsutvecklare på Vitendo och regionschef  Hälsingland för Mellansvenska Handelskammaren.

Mats Rigglöv, Webbstrateg på webbyrån Extrude Interactive