Frukostseminarium Söderhamn

Frukostseminarium i Söderhamn.

Från varumärke till sociala medier

Genom att få förståelse för hur din vanliga marknadsföring kan paras med den digitala marknadsföringen
på sociala medier som Facebook, Twitter, YouTube etc. kan du utveckla ditt företag genom ökad försäljning.

Ur innehållet:
• Vilka digitala och sociala medier är viktiga och hur ska man tänka?
• Hur ska man utforma kommunikationen i de nya medierna för att nå fram?

Torsdag 25 oktober, kl. 07:30- 09:00
Faxepark (f.d. station), Södra Hamngatan 50 i Söderhamn

Föreläsare, Mikael Eriksson
Mikael har lång erfarenhet av affärsutveckling. Han har bl.a. arbetat som produktchef för Canon, försäljnings- och marknadschef för Ramirent och Bruks samt som produktchef på Sandvik och Akzo Nobel, I dag hjälper Mikael företag att växa som konsult inom affärsutveckling i det egna företaget Vitendo.

Missa inte detta tillfälle att uppdatera dina marknadsföringskunskaper som Mellansvenska Handelskammaren tillsammans med dokumenterat skickliga föreläsare med erfarenhet inom affärsutveckling håller.

Mer information och anmälan, senast 23 oktober, på www.soderhamn.se/frukostseminarium